Ciparu mārketinga pasākumu kopums ir visa ciparu kanāla kopuma pielietošana, caur kuru tiek reklamēts zīmols / firma / produkts kā arī piekalta auditorijas uzmanība. Mārketinga pakalpojumi, kas ir digitāli, dazādība no tradicionālās tiešsaistes mārketinga ir tā, kad digitālā darbība pārsniedz tikai reklamēšanu online, piemēram, kā reklamēšana internetā, bet izmanto arī digitālos kanālus, kuri var nebūt vienoti ar online vidi. Galvenie seo speciālista rīki būs sociālie tīkli, kontekstuālā un google reklāma, vietnes popularizēšana, reklamēšana telefonos, reputācijas pārvaldība. Viens no svarīgākajiem digitālā mārketinga aģentūras rīkiem ir SEO optimizācija, šis process ir, vietnes optimizācija meklēšanas pārlūkprogrammām. Ieskaties piedāvājumā šeit!
Kas tad būs s.e.o.? Šis saīsinājums apzīmē mājas lapas izstrādi meklēšanas programmām. Vai savādāk, SEO optimizācija ir rīcību pasākumi mājas lapas iekšējai kā arī ārējai optimizācijai, kuras galvenā ideja ir veicināt vietnes pozīcijas meklēšanas programmu lapās. Mājas lapai nebūs jēgas neizmantojot reklāmu. Bez seo optimizācijas mājas lapas apmeklējums būs ļoti zems vai pat to nebūs, ja tikai netiks pielietotas pārējās apmeklētības piesaistīšanas veidi. Šis proces, kas ir seo, būs piemērots jebkuram, kurš sāk vai jau pārdod produkciju interneta veikalā, meklē klientus, partnerus utt. Tāču jāem vērā, ka rezultāts pēc seo optimizācijas un digitālā mārketinga izmantošanas nebūs redzams. SEO pakalpojumu rezultāts paredzēta ilglaicīgam rezultātam. Pirmos rezultātus būs iespējams ieraudzīt pēc gatava SEO audita un optimizācijas uzsākšanas ne agrāk kā pēc 2 – 3 veseliem mēnešiem, taču šo rezultātu var saglabāt bez īpaši lieliem ieguldījumiem.
Mārketinga aģentūras darbs interneta pasaulē
Jo jau ir pieaudzis pieprasījums pēc digitalā mārketinga speciālistiem, parādās diezgan daudzas mārketinga aģentūras, kur uzsāk fokusēties konkrēti uz seo optimizāciju. Šajā gadījumā standartā tiek iekļauti kā seo audits, ar kura palīdzību ir iespēja izskatīt pilnīgi visus mājas lapas darbošanas stiprās puses un mīnusus. Tā arī saprast, kas burtiski liedz Jūsu vietnei pārspēt visus konkurentus. Vēlāk tiek izstrādātā seo optimizācijas stratēģija un atrasti precīzi reklāmas rīki, kas ļauj veikt kvalitatīvu mājas lapas optimizāciju. Pie tam dažreiz seo speciālisti var veikt arī tādus nestandarta servisu kā mājas lapu izstrādi, tas sniegtu iespēju interesentam tikai griezties pie attiecīgā seo speciālista, kas varēs nostiprināt Jūsu biznesam visstiprākās pozīcijas google reklāmas pasaulē.
Vai pat tiešām ir vajadzīgs digitālais mārketings?
Mājas lapas optimizācija jau ir svarīgs paņēmiens, kādā veidā sekmēt apmeklētāju daudzumu uz mājas lapu, šis process pastāv kopš meklēšanas interneta lapu izveidošanas sākumiem. Pieņēmumi, ka SEO zaudēs šo pieprasījumu, sāka parādīties SEO rašanās pirmajos gados jau no 1997. gada. Tomēr jebkurā tā pastāvēšanas periodā SEO mainās, piemērojas jauniem izvēles algoritmiem, filtriem kā arī citiem faktoriem. SEO optimizācija būs lietota tikmēr, līdz brīdim kamēr lietotāji meklēs nepieciešamo informāciju online. Līdz ar to ir pašiem jāpieņem lēmums griezties pie reklāmas aģentūras seo specialistiem vai arī nē, taču ir jāsaprot, ka tieši pieprasītas mājas lapas darbība kā arī pirmās atrašanās vietas meklētājā nav ietekmējamas tikai no digitālā mārketinga. Bet šī veiksmīga darbība konkurences tirgū ir tieši atkarīga no veiksmīgas majas lapas izveides un seo optimizācijas realizēšanas.