Mūsdienās liela pastiprināta uzmanība tiek vērsta vietnes reklamēšanai no dažādu tipu produktu un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Un šis principā nav nemaz neparasti, jo mājas lapa laikam ejot pārtop par pilnvērtīgu rīku, ar kura palīdzību jau var organizēt efektīvu pārdošanu un principā attīstīt un stiprināt savu biznesu. Kā arī papildus efektīvas mājas lapas izveidei, kas var apmierināt visprasīgāko lietotāju pieprasījumus, būtu nepieciešams to sistemātiski izplatīt arī meklēšanas programmās, atbildot uz pamata cilvēku jautājumiem. Tādā variantā palīdzēs konkrēti mājas lapas optimizācija. Uz šodienu var tikt nodrošināti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur jau specializēti uzņēmumi kvalitatīvi nodarbojas ar šādu vietņu reklamēšanu un popularizēšanu, kurām ir visi šim nolūkam nepieciešamie līdzekļi, gan pieredzējis seo speciālists, gan esošie instrumenti seo stratēģijas izstrādei.
Vairāk lasi – http://www.talsuvestis.lv/2020/11/25/kadel-seo-optimizacija-kluvusi-ipasi-nozimiga/
Seo optimizācijas attīstības vēstures posmi
Mēģinot skatīt, kā uzsāka darboties digitālais mārketings un seo optimizācija, varētu norādīt, kā tas pamazām pārtapa no neveiklā ieroča jau par augstu tehnoloģiju rīku. Attīstības laikā SEO optimizācija ir izgājusi šādus galvenos etapus:
• līdz 1998. gadam – sākumposms. Tad vietne bija popularizēta, pielietojot atslēgvārdus suragātpastos. Tagad, ņemot vērā modernas reklāmas tehnikas, šī tehnika liekas “slikta” jeb pilna ar SPAMu;
• No 1998. līdz 2009.gadam iesākās PageRank laiks. Google meklētājs bija ieviesis šādu darbības algoritmu, mēģinot noteikt vietnes pozīciju, pamatojoties uz to linku skaitu, kas tad ir uz šo lapu internetā;
• Sākoties 2009.gadam, seo stratēģija saka prasīt ievērojami lielāku uzmanību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar linkiem un arī ievieš ranga rādītājus. No šī brīža nepieciešama kvalitatīva satura un arī labi izdomātas mājaslapas struktūras izveide, līdz ar to laba mājas lapu izstrāde uzsāka prasīt vairāk laika un resursu;
• 2016. gads bija gads, kurā galvenās meklētājprogrammas uzsāka rangu algoritmu paketi. Online vides zinātājiem beigās kļuva saprotams, ka tiem nepārtraukti jānosaka, kuri atslēgas vārdi būtu atbilstošākie, jāpārvērš vietne ērtāka lietotājam, jāaizpilda to ar augstas kvalitātes kontentu, japiestrādā pie koda optimizācijas un jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais pārveidojumu ātrums SEO ļauj izsecināt, kad būtu vajadzīgs izsekot jaunākajām ziņām meklēšanas programmu popularizēšanas jomā, tādējādi mājas lapu izstrāde nokļuva pavisam citā līmenī. Tikai tā var rēķināties ar ievērojamu mārketinga efektivitāti.
Digitālais mārketings, vai kā atrast labu profesionāli?
Kad pienak brīdis, ka Jūs meklējat kādu tieši, kuram varētu būt iespējams deliģēt Jūsu mājas lapas optimizācija un reklamēšana, galvenais ir ielāgot, kad dotais uzdevums ir jāveic profesionālai darbinieku komandai vai speciālistam. Ir daudzi varianti, kā tos sameklēt un organizēt sadarbību. Daži cilvēki uzskata, kad tāds seo speciālists var strādāt pie viņa uzņēmumā, kaut gan to standartā izvēlas tie vadītāji, kas diezgan šauri domā kā arī neredz kopējo bildi par darbu un tā īsti neizprot, kas ir seo vai digitālais mārketings. Šeit pamata arguments ir tāds, ka atsevišķs darbinikes – seo speciālists, darbosies vienīgi pie šī viena darba devēja projektiem. Taču šādam lēmumam būs pāris negatīvas sekas – tāda tipa profesionālis ievērojami daudz izmaksā, kā arī tam ir jānodrošina atvaļinājums un prēmijas izmaksas. Nav noliedzams, ka, lielam uzņēmumam būs izdevīgi, ja tā sastāvā darbojas savdabīga reklāmas aģentūra ar saviem speciālistiem. Taču pārējiem vislabāk sameklēt, kāda tieši reklāmas aģentūra būs piemērota viņu budžeta plānam un mērķim. Šeit speciālista izdevumā būs tieši pilnīgs seo audits un stratēģija, pēc kuras tiks veikta pilnveidošana bet, ja būs nepieciešams – mājas lapu izstrāde. Jau var arī censties uzzināt, cik tad ienesīga ir google reklāma un pelnīt vēl ar citiem veidiem.